L’Associació Êthos va ser fundada al Novembre de 2006, principalment per alguns professionals i un grup important de polidependents rehabilitats, que han aconseguit l’abstinència i la seva consolidació en el temps gràcies a l’adquisició d’una nova naturalesa o manera de ser basada en hàbits saludables i valors ètics (ètica, del grec Êthos).

Missió

Aquesta associació neix amb la profunda vocació de compartir, amb les persones que ho necessitin, coneixements i experiència per ajudar-los a superar la seva addicció, mitjançant programes de rehabilitació integral i reinserció social. Un dels nostres objectius principals és personalitzar els programes en funció de les necessitats i característiques de cadascun dels pacients que es dirigeixin a nosaltres. Tractant d’incidir en la seva motivació i optimitzant els resultats del procés. Treballem activament en programes d’assessorament, detecció precoç, prevenció i conscienciació social.

Dades de contacte:

Coneix la nostra Junta Directiva