Col·laborem amb l’entitat Xalest de Sabadell

Xalest

Una vegada més el Grup de Clowns (pallassos) del Programa de Conscienciació Social d’Êthos, ha actuat a la Plaça Dr. Robert de Sabadell. En aquesta ocasió, ha estat per participar a la 8ena festa que organitzava aquest diumenge Prolaboral Xalest, centre ocupacional de Sabadell per a persones amb diversitat funcional. El públic eren els usuaris i usuàries de les entitats, les seves famílies i població en general. Aquesta és una de les diverses activitats planificades per aquest any entre Êthos i Xalest que habitualment estableixen sinèrgies i sumen esforços. Potenciar el treball en xarxa és prioritari per l’Entitat. Cada cop hi ha més entitats que sol•liciten el servei del grup de pallassos, la finalitat del qual és, sobretot, donar una visió diferent del col•lectiu al que representa Êthos, i demostrar a la societat en general que la rehabilitació i reinserció de persones amb algun tipus d’addicció és una realitat.

ethos ethosCol·laborem amb l’entitat Xalest de Sabadell