Sota aquest eslògan Êthos ha començat el curs setmanal de Creixement Personal d’enguany, dirigit a persones que volen millorar la seva qualitat de vida. Es durà a terme tots els dijous a la tarda amb una durada de 3 mesos. El curs està realitzat per psicòlogues de l’equip d’Êthos que fan servir el mètode cognitiu-conductual per transmetre eines per ampliar la capacitat de comunicació, disminuir i controlar les situacions d’ansietat i estrès, gestionar les emocions, augmentar la confiança i l’autoestima, etc. A més a més acull a diferents col·laboradors que a través d’altres tècniques terapèutiques (coaching, mindfullnes i contes terapèutics) ofereixen un ampli ventall de possibilitats per tal que cada usuari/a pugui empoderar-se i descobrir la millor versió de sí mateix.

ethos ethosL’Associació Êthos inaugura el curs de Creixement Personal “Descobreix la millor versió de tu mateix”