Fem un taller de prevenció de conductes addictives a l’INS Ribot i Serra

L’Associació Êthos ha realitzat una sessió de prevenció de conductes addictives a l’INS Agustí Serra i Fontanet, emmarcat dins el programa Ciutat i Escola de l’Ajuntament de Sabadell. Aquest taller té l’objectiu de que els/les alumnes prenguin consciència de les conseqüències del consum de drogues i altres, com “les pantalles”. Han estat dos tallers a alumnes de 3er d’ESO els quals han participat mostrant molt interès en el contingut dels mateixos (teòrica-pràctica), resolent dubtes i mites erronis sobre les conductes addictives i les seves possibles conseqüències. Després d’una part teòrica, els alumnes han participat amb el Joc d’Êthos (dissenyat per l’entitat), que promou l’expressió dels seus sentiments, emocions i ajuda a resoldre dificultats del seu dia a dia. Aquests tallers desenvolupats per professionals d’Êthos, tenen molt bona acollida entre els/les docents i alumnes, ja que fomenten la prevenció i consciencien de les conseqüències del consum.

ethos ethosFem un taller de prevenció de conductes addictives a l’INS Ribot i Serra