Êthos celebra el seu tradicional Carnaval

Com cada any l’Associació Êthos ha celebrat la ja tradicional celebració del Carnaval. Persones usuàries, voluntàries, professionals i familiars han gaudit de la festa amb berenar d’elaboració pròpia, música d’allò més variada així com del concurs de disfresses, on es valora l’originalitat i creativitat, així com el treball en equip. El president d’Êthos, Joan Brunet va donar la benvinguda a tots els/les participants i Verònica López, directora tècnica de l’Entitat, va aprofitar per  animar als presents a continuar amb èxit el seu procés de rehabilitació integral, per una banda, i a disfrutar de la vida sense drogues ni alcohol per altra. Es tracta d’una oportunitat per posar a la pràctica  totes les eines  que es desenvolupen als tallers d’habilitats socials, expressió corporal i artística i potenciar capacitats com la generositat, el companyerisme, la gratitud o la vergonya, etc.

En aquesta ocasió els/les joves del programa Aixeca’t han fet la presentació d’un RAP, composició preparada durant dies amb els educadors, on cada participant és l’autor d’una estrofa on expressa les seves dificultats, emocions i reivindicacions.

Aquesta activitat té com a objectiu l’empoderament dels/de les usuaris/es, cohesionant a les persones implicades en els diferents programes perquè tots experimentin que és fàcil i possible gaudir d’un dia de festa sense drogues ni alcohol.

ethos ethosÊthos celebra el seu tradicional Carnaval