Canvi de President

WhatsApp Image 2018-01-24 at 11.51.41

La Junta Directiva de l’Associació Êthos, amb data 28 de desembre de 2017, ha decidit per unanimitat nomenar al Sr. Joan Brunet i Mauri com a nou president de l’entitat, a ratificar per l’Assemblea General de Socis que es celebrarà el proper 2 de febrer.
El Sr. Brunet rebrà aquest dia el traspàs de la presidència per part del Sr. Florentino Merino Posa després d’ocupar el càrrec durant vuit anys, temps màxim que permeten els estatuts de l’Associació Êthos.
El nostre reconeixement al Sr. Merino que ha realitzat una labor fonamental durant els onze anys de vida de la Institució contribuint i participant activament en la creació, desenvolupament i prestigi de la mateixa. La seva lluita per aquest col·lectiu ha estat incansable des dels nostres inicis, ja abans d’assumir la seva presidència i durant el seu mandat. La seva dedicació, la seva empatia i sensibilitat han estat el seu segell envers aquest col·lectiu i cadascuna de les persones que formen o han format part d’aquest projecte dediquen diàriament paraules i gestos d’agraïment i admiració per la seva labor.
L’equip de professionals d’ Êthos sent a Florentino Merino com una persona entranyable, un referent company i amic, amb una profunda vocació social i un esperit d’ajuda sense límits…
El Sr. Joan Brunet i Mauri col·labora des de fa anys amb l’Associació Êthos com a membre del Consell Consultiu i comparteix amb el Sr. Merino valors i aspectes personals fonamentals i imprescindibles per donar continuïtat a la labor d’ Êthos i mantenir la seva filosofia amb la qual s’identifica plenament, és una persona coneguda i estimada per tots els professionals de la casa i valorada per la Junta Directiva així com per usuaris i voluntaris de l’Associació Êthos on a partir d’ara podrà desenvolupar la seva tasca des de la presidència, amb l’ajuda de tots, la seva empremta personal i, ens consta amb una gran il·lusió en el projecte per seguir lluitant pel nostre col·lectiu i pel gran impacte social de l’entitat a la ciutat de Sabadell.

Amb la nostra gratitud i afecte,

Fins sempre Floren!

Amb la nostra gratitud i esperança,
Benvingut Joan!