Joan Brunet i Mauri, nou president d’Êthos

Foto JBM

Per acord de la Junta directiva de l’Associació Êthos, Joan Brunet i Mauri (1948) ha estat elegit president de l’entitat per als propers quatre anys. Brunet, que va assumir el càrrec el passat dia 2 de gener, substitueix al fins ara president Florentino Merino. Brunet és un periodista sabadellenc que al llarg de la seva vida professional ha ostentat diversos càrrecs en l’àmbit de la comunicació institucional. Així ha estat Director del Servei de Publicacions i Informació de l’Ajuntament de Sabadell (1979-1983), cap del Servei  de Comunicació de la Diputació de Barcelona (1983-1987), director del Centre Internacional de Premsa de Barcelona (1988-1997), Cap del Gabinet del Rector de la UPF (1997-2001) i Director de l’Àrea de Comunicació i de Relacions Institucionals de la UPC (2003- 2013). També ha estat degà del Col·legi de Periodistes de Catalunya i president de la demarcació de Barcelona d’aquesta institució (2002-2006) i director de la Fundació Bosch i Cardellach (2013-2017).

ethos ethosJoan Brunet i Mauri, nou president d’Êthos