L’acte es durà a terme el divendres dia 1 a les 18 h al Casal Pere IV de Sabadell (Rambla, 69)

Durant tot el mes es faran sessions de sensibilització en els diversos grups terapèutics i es farà èmfasi a les xarxes socials. S’ha organitzat una via ferrada com a activitat terapèutica extraordinària. La sortida de prevenció trimestral tindrà una vesant específica de  drogues amb material de difusió i divulgació sobre el tema.

I per concloure, es realitzarà la Festa del Voluntariat en la que s’agraeix la tasca de totes les persones voluntàries que participen en les diferents activitats que organitza l’Entitat i que gràcies al seu esforç diari contribueixen a aconseguir l’objectiu  i finalitat última d’Êthos que és la prevenció i rehabilitació integral de les dependències.

ethos ethosDurant el mes de juny, com cada any, Êthos organitza diverses activitats en motiu del Dia Internacional de la Lluita contra les Drogues, iniciem amb la conferència “Addiccions i transplantament hepàtic” que impartiran el Dr. Crespo i les infermeres Eva López i Raquel Garcia de l’Hospital Clínic de Barcelona.