Êthos reforça el seu Consell Consultiu

L’Associació Êthos per a la prevenció i el tractament integral de dependències ha reforçat el seu Consell Consultiu amb la incorporació de set nous membres. D’aquesta manera, el Consell ha quedat format per la doctora Joaquima Júdez (pediatra i psiquiatra), la senyora Carmen Sala (advocada) i els senyors Joaquim Badia (economista i sots-director regional Vallès Occidental de BancSabadell), Modesto Custodio (president de la Corporació Sanitària Parc Taulí), Juan A. García Cazorla (advocat i degà estat del Col·legi d’Advocats de Sabadell), Albert Martí (empleat de banca) i  Josep M. Suàrez (president de la Fundació Atendis). A aquests membres cal afegir els presidents estats d’Êthos que en aquesta condició s’incorporen al Consell Consultiu, que són el senyors Juanma Rodríguez i Florentino Merino, més el soci de l’Associació Êthos, el senyor Vicent Tubau, pels mèrits contrets. El Consell Consultiu d’Êthos té com a missió l’assessorament en tot allò que puguin ser requerits per la Junta Directiva i aportar el seu coneixement i experiència i d’aquesta manera contribuir a la millor consecució dels objectius que Êthos té plantejats en l’àmbit de la prevenció i tractament integral de les dependències.

ethos ethosÊthos reforça el seu Consell Consultiu