L’equip de Voluntariat d’Êthos va realitzar el passat Dissabte dia 30  una sortida de Prevenció que conclou les activitats organitzades durant el mes de Juny per donar rellevància al Dia Mundial contra la Droga, juntament amb altres com la conferència “Transplantaments i adiccions”, la Via Ferrada amb usuaris/es de l’entitat i la festa del voluntariat. Un grup de 6 voluntaris i voluntàries de l’Entitat van repartir un total de 2.000 preservatius, targetes i material divulgatiu. Van informar sobre prevenció de la SIDA i altres malalties de transmissió sexual entre els centenars de persones, sobre tot joves. L’Associació té en funcionament tot un seguit de programes de tractament de les dependències, principalment de drogues, però també treballa en l’àmbit de la prevenció de malalties de transmissió sexual sovint associades al consum o abús de drogues legals i/o il·legals, com és el cas de la SIDA.

ethos ethosEn el marc del Dia Mundial contra la Droga, realitzem la sortida de Prevenció trimestral a la zona hermàtica de Sabadell