Celebrem el Dia Mundial contra les Drogues

Avui es celebra el Dia Internacional de la Lluita contra les Drogues. Per aquest motiu, durant tot el mes de juny, Êthos ha organitzat diverses activitats en motiu del Dia Internacional de la Lluita contra les Drogues, es va iniciar amb la conferència “Addiccions i transplantament hepàtic” que van impartir el Dr. Crespo i les infermeres Eva López i Raquel Garcia de l’Hospital Clínic de Barcelona amb més de 100 persones assistents. S’han fet sessions de sensibilització en els diversos grups terapèutics i difusió a les xarxes socials. S’ha organitzat una via ferrada com a activitat terapèutica extraordinària. I s’ha celebrat la Festa del Voluntariat en la que s’agraeix la tasca de totes les persones voluntàries que participen en les diferents activitats que organitza l’Entitat i que gràcies al seu esforç diari contribueixen a aconseguir l’objectiu i finalitat última d’Êthos que és la prevenció i rehabilitació integral de les dependències. Al llarg del dia es farà especial èmfasi en els mitjans amb missatges clars sobre aquest dia i el proper cap de setmana conclouran les activitats amb una sortida de prevenció a zones d’oci de la ciutat de Sabadell en la que es repartirà material divulgatiu específic.

ethos ethosCelebrem el Dia Mundial contra les Drogues