Com cada any Êthos participa en la cursa popular de la Festa Major de Sabadell, donant continuïtat a la seva implicació social a la ciutat. En aquesta ocasió hi va haver més de 80 participants entre usuaris/es, voluntaris/es, familiars i professionals de l’Entitat. La participació a la cursa forma part del conjunt d’activitats terapèutiques extraordinàries que Êthos proposa per potenciar l’esport com a eina saludable en la prevenció i tractament de les addiccions així com en la vida en general. D’altra banda, permet donar visibilitat i mostrar que la rehabilitació integral de les dependències és possible. Aquest any, com a novetat, els corredors van poder dur una gorra personalitzada gràcies a l’aportació de l’empresa SUCITESA de solucions globals en higiene i manteniment professional. També ha col·laborat en la cursa, així com en altres activitats des de fa anys, FLECA ROCA forn de pa amb el distintiu de Fleca Artesana en reconeixement a la artesania i excel·lència. És un valor afegit imprescindible per les entitats del tercer sector que empreses privades contribueixin a les diferents causes, no només econòmicament si no en materials, contractacions i altres mitjans de col·laboració.

ethos ethosL’Associació Êthos participa amb més de 80 persones a la cursa popular de la Festa Major com a activitat terapèutica extraordinària