Durant aquests anys han acabat tractament de rehabilitació integral i reinserció més de 120 persones amb diferents addiccions

L’Associació Êthos va néixer amb la profunda vocació de compartir, amb les persones que ho necessitin, coneixements i experiència per ajudar-los a superar la seva addicció, mitjançant programes de rehabilitació integral i reinserció social.

Un dels objectius principals és personalitzar els programes en funció de les necessitats i característiques de cadascun dels pacients que es dirigeixen al Centre, tractant d’incidir en la seva motivació i optimitzant els resultats del procés. L’Entitat va ser fundada principalment, per alguns professionals i un grup important de polidependents rehabilitats, que van aconseguir l’abstinència i la seva consolidació en el temps gràcies a l’adquisició d’una nova naturalesa o manera de ser basada en hàbits saludables i valors ètics (Êthos). Es va constituir amb 25 socis (usuaris, professionals voluntaris i Junta Directiva) i un programa (Ê.G.A. Êthos Grup d’Auto-ajuda), en els inicis havien de treballar en espais cedits de l’Associació de veïns del Cementiri Vell (Terrassa), i del Centre Cívic de St. Oleguer (Sabadell), després es va poder llogar un local condicionat gràcies a la UPC i finalment a l’any 2013, l’Ajuntament de Sabadell va cedir un espai, actual Centre de Dia al barri de la Serra d’en Camaró de Sabadell i ha estat declarada com Entitat d’Utilitat Pública. Actualment tenim 13 programes en funcionament, i Êthos és una Entitat referent de reconegut prestigi a Sabadell.

ethos ethosÊthos, més de 13 anys treballant per la prevenció i rehabilitació de les addiccions