Êthos ha participat a la cursa solidària “CORRE AMB CIPO”, organitzada per CIPO SCCL, entitat dedicada a persones amb discapacitat intel.lectual, per recollir diners pel seu projecte “Esport per tothom” que promou l’exercici físic inclusiu com a hàbit saludable, de la mateixa manera que ho fa la nostra entitat, com a eina educativa i terapèutica. Un grup de 30 persones usuàries, voluntaris/es, professionals i famílies van finalitzar la cursa amb èxit.

Êthos considera fonamental donar suport en tots els àmbits a les entitats que treballen per objectius afins com són la solidaritat, l’empatia, el respecte, la inclusió i participació social, la conscienciació social i la potenciació de la pràctica de l’esport entre el nostre col·lectiu.

Al llarg de l’any sempre organitzem diverses activitats de promoció de la salut i empoderament dels usuaris amb altres col·lectius i entitats.

ethos ethosÊthos ha participat a la cursa solidària “CORRE AMB CIPO” com a activitat terapèutica extraordinària