“Els Clowns d’Êthos” van fer una animació el passat diumenge al barri del Cementiri Vell de Terrassa a petició de l’Associació de Veïns amb la que fa molts anys que col·labora. En aquesta ocasió, el públic estava format per un gran nombre de nens i nenes, que  juntament amb les seves famílies, varen gaudir d’un matí animat, divertit i especial. Cada cop hi ha més entitats que sol·liciten actuacions del grup de pallassos, la finalitat del qual és donar una visió diferent del col•lectiu al que representa Êthos, i demostrar a la societat en general que la rehabilitació i reinserció de persones amb algun tipus d’addicció és una realitat. Aquest grup forma part del Programa de Conscienciació Social de l’Entitat que realitza una important tasca social duent alegria i somriures a diferents col·lectius de la població com infants, gent gran o persones amb discapacitat física i /o mental així com al públic en general. L’àmbit d’actuació és principalment Sabadell, tot i que es reben peticions d’altres comarques i al llarg de l’any es realitzen accions en diferents poblacions.

ethos ethosÊthos i el seu grup de pallassos van estar presents a la Festa de la Primavera de l’Associació de Veïns del barri del Cementiri Vell de Terrassa