Davant el repte d’adaptar les activitats complementàries al tractament de manera telemàtica, Êthos tanca el trimestre de forma efectiva aconseguint el seu objectiu enfront la COVID-19 de CONTAGIS-0. S’han realitzat tres tallers d’empodermanet essencials i complementaris per les persones en tractament de rehabilitació integral. Per una banda, el Taller de Formació Lingüística, impartit pel voluntari Modesto Custodio  en el que s’han practicat diferents aspectes d’ortografia i gramàtica i ha estat avaluat pels usuaris/es de forma satisfactòria. El taller de Nutrició impartit pels voluntaris Dani Casanellas, Dani Mas i Juan Ramon Jiménez ha estat valorat de forma molt positiva i els/les participants han après a cuinar i menjar de manera saludable. El darrer taller que ha finalitzat és el de Manualitats i Creativitat el que ha sigut un èxit. Totes les persones participants posen en pràctica també diferents capacitats que els ajudaran amb la gestió del seu dia a dia i potencien el seu creixement personal.

Per altra banda, s’han organitzat diverses activitats novedoses per cobrir totes aquelles relacionades amb la prevenció que es feien de manera presencial. Una de les més importants es fa en el marc del dia Mundial de la Lluita contra la Sida que enguany s’ha obert amb l’edició d’un vídeo elaborat per l’equip d’Êthos i un grup nombrós de voluntaris a fi de que la prevenció arribi a tothom a través de les xarxes i en sessions específiques.. Les persones del Programa Aixeca’t, han elaborat un cartell commemoratiu i s’ha repartit material de prevenció i difusió a les persones dels Programa Motiva’t(de baixa exigència, motivació i reducció de danys) i Sortida (d’alta exigència, rehabilitació integral i reinserció sociolaboral).

ethos ethosÊthos tanca les activitats d’empoderament i prevenció del trimestre amb èxit tot i les circumstàncies adverses