Êthos celebra el Nadal

La tradicional Festa de Nadal d’Êthos ha estat d’allò més entranyable, les persones usuàries, voluntàries, professionals i familiars han gaudit del berenar preparat entre tots i totes, hi ha hagut concurs de canapès del taller de cuina i les piruletes de xocolata preparades pel Programa Aixeca’t. Volem agrair el compromís de l’Ajuntament de Sabadell amb la nostra entitat i el col·lectiu de les addiccions amb la seva presencia aquest diumenge a la Festa tradicional d’Ethos, molt especialment a Eloi Cortés Serra, 2n Tinent d’Alcaldessa de l’Àrea de Serveis a les Persones, a la regidora Laura Pineda García, d’Acció Social i Benestar Animal a Sílvia Garcia Pelaez, de Salut i Gestió de Plagues, Drets Civils i Joventut i, Sílvia Renom Martinez Regidora d’Esquerra Republicana de Catalunya.
També destaquem l’assistència de Maria Ramoneda, vicepresidenta de la Fundació Privada Barnola Vallribera Sant Josep, que ens ha donat suport des dels inicis de l’Entitat i d’alguns membres del Consell Consultiu d’Êthos: Carme Sala, Joan Brunet i Mauri, Ramon Burguès i Juanma Rodríguez.
I a BonpreuEsclat pel donatiu, sempre al costat de les entitats del Tercer Sector
Un any més demostrant que la rehabilitació és possible i gaudir sense drogues ni alcohol també!!! GRÀCIES DE TOT COR PEL VOSTRE SUPORT.

ethos ethosÊthos celebra el Nadal