caminada-popular-1-2

Aquest diumenge l’Associació Êthos va col·laborar a la primera Caminada Popular per la Inclusió organitzada per Andi Down Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell (UES). Per una banda voluntaris i voluntàries van estar en l’organització i per l’altra més de 60 persones d’Êthos  van participar fent la caminada, entre elles la directora general i tot l’equip professional.

Hi van estar presents l’alcalde de la ciutat, Juli Fernández i el regidor d’Acció Social, Gabriel Fernández; així com la presidenta d’Andi Down Sabadell i responsables de la UES; i la directora general de l’Associació Êthos, Dolors Martínez.

La caminada va tenir el punt de sortida i arribada a l’àrea de pícnic de Can Jonqueras del rodal del riu Ripoll. Les inscripcions van ser gratuïtes i tots els participant van poder esmorzar coca en arribar de nou al punt de sortida, i avituallament d’aigua a meitat del recorregut.

Els objectius d’aquesta caminada per Êthos eren: treballar els valors de la solidaritat, propiciar la inclusió social, promoure la participació de tothom, amb discapacitat i sense, la conscienciació social, potenciar la pràctica de l’esport entre els nostres joves i gaudir d’un dia de festa sense drogues ni alcohol.

ethos ethosÊthos col·labora a la primera Caminada Popular per la Inclusió organitzada per Andi Down Sabadell i la Unió Excursionista de Sabadell (UES)