Caminada Popular Federació ctalana de Drogodependències

La marxa #OnTrack (en el camí) reivindica l’esport com a eina de prevenció de conductes de risc i de rehabilitació de persones amb problemes d’addiccions.El passat 16 de Setembre, Êthos va participar a la I Caminada que la Federació Catalana de Drogodependències (FCD) . L’objectiu és visibilitzar la contribució de l’esport en la prevenció de les addiccions i en la recuperació física, psíquica i social de la persona.L’esport és una important eina de prevenció de conductes de risc i una eina terapèutica  fonamental durant i després del procés del tractament, reinserció i integració. Els/les usuaris/es mostren una millora física importantíssima i de l’equilibri psicològic a partir de les activitats esportives i la seva pràctica regular, un gran nombre de persones milloren l’organització de l’oci i del temps lliure, augmentant la se motivació i autoestima.L’esport està indicat en absolutament tots els programes d’Êthos, formant part indiscutible en la pròpia metodologia terapèutica.

ethos ethosParticipem a la primera caminada popular organitzada per la Federació Catalana de Drogodependències (FCD)