Presentacio talleres 2

Com cada any  tornem a organitzar diferents tallers, cursos i xerrades per als usuaris i usuàries, per als professionals i per al públic en general emmarcats dins  dins la seva  filosofia  d’estar permanentment informada i actualitzada en tot allò que pugui beneficiar d’una manera o altra al seu col·lectiu i el seu entorn, ja sigui en l’àmbit educatiu, esportiu, formatiu, laboral, etc. Aquest curs, l’Entitat posa en marxa dos nous tallers terapèutics per usuaris/es i voluntaris/es de l’Entitat. Per una banda “Art i Manualitats”, on s’impartiran sessions bàsiques sobre tècniques de dibuix, el significat dels colors i l’ aplicació de l’aquarel·la. Aquest conclourà amb una exposició conjunta dels treballs realitzats a la Festa de Nadal de l’Associació. Per altra banda, “Economia Domèstica”, que pretén donar eines i estratègies als participants de com gestionar el seu dia a dia i les seves despeses  per tal d’enfortir  d’aquesta manera la seva  autonomia personal.

ethos ethosL’Associació Êthos posa en marxa dos nous tallers d’Art i Manualitats, i Economia Domèstica