Sortida Prevencio

L’Associació Êthos, per a la prevenció i rehabilitació integral de les dependències, va fer una sortida de prevenció la passada nit de dissabte a la Zona Hermètica de Sabadell. Un grup de voluntaris i voluntàries  de l’entitat, malgrat el fred, van  sortir al carrer per repartir un total de 1000 preservatius, targeters i material divulgatiu de prevenció de VIH/SIDA i malalties de transmissió sexual. L’objectiu principal d’aquesta acció és la de conscienciar i afavorir l’ús del preservatiu, sobretot tenint en compte que els espais d’oci nocturn augmentenles conductes de risc dels joves. El divendres dia 1, en motiu del Dia Mundial de la Lluita contra la SIDA, l’Associació Êthos va iniciar un seguit de col·laboracions amb l’Escola Xalest de Sabadell, que tenen com a finalitat adreçar-se a la població  adolescent per incidir en la prevenció del consum de drogues i en aquest cas del VIH/SIDA i altres malalties de transmissió sexual. En aquesta ocasió es va fer una xerrada pels joves a les aules i es va repartir material divulgatiu i preservatius.

ethos ethosRealitzem una sortida de Prevenció, coincidint amb el Dia Mundial de la SIDA, a la Zona Hermètica de Sabadell.