L’Associació Êthos, que forma part de la Junta Directiva de la FCD, va estar present en l’organització de la XIV Jornada de la Federació Catalana de Drogodependències amb el títol “Drogues i gènere: En quin punt del camí som?”. Les jornades anuals es converteixen en un espai de debat i sensibilització amb la finalitat de generar coneixement, posant en comú les experiències de les entitats membres i de grups representatius de la societat. Tenen un denominador comú que és la sensibilització cap a la societat sobre l’ús de drogues legals i il·legals, la seva prevenció i les problemàtiques associades al consum abusiu, sempre tractat des d’una perspectiva comunitària. A banda de la plena dedicació en la prevenció i rehabilitació de les dependències, Êthos participa activament al llarg de tot l’any en jornades, formació, actes i activitats relacionats amb aquest col·lectiu i amb l’àmbit de la salut mental en general.

ethos ethosParticipem a la XIV Jornada de la Federació Catalana de Drogodependències “Drogues i gènere: En quin punt del camí som?”