Aquest diumenge l’Associació Êthos ha participat a la cursa solidària “SABADELL CORRE PELS NENS”, organitzada per l’Hospital Taulí, la qual ha recaptat diners pels infants malalts de fibrosi quística. Un grup de més de 60 usuaris/es, voluntaris/es, professionals i famílies van finalitzar la cursa amb èxit. Êthos considera fonamental donar suport en tots els àmbits a les entitats que treballen per objectius afins com són la solidaritat, l’empatia, el respecte, propiciar la inclusió social, promoure la participació de tothom, la conscienciació social i potenciar la pràctica de l’esport entre el nostre col·lectiu.  Al llarg de l’any s’organitzen diverses activitats de promoció de la salut i empoderament dels usuaris amb altres col·lectius i entitats.

ethos ethosÊthos ha participat a la cursa solidària “SABADELL CORRE PELS NENS” com a activitat terapèutica extraordinària