L’Associació Êthos, va fer una sortida de prevenció la passada nit de dissabte  a zones d’oci nocturn de Sabadell coincidint amb el Dia Mundial de la lluita contra la SIDA.

Per això trimestralment, Êthos fa prevenció de conductes de risc donant informació, tallers i formacions i aquest tipus de sortides.  Aquesta és especial donat el simbolisme i reconeixement d’aquesta data.

Un grup de 6 voluntaris i voluntàries  de l’entitat, van  sortir de nit al carrer per repartir un total de 1500 preservatius masculins, 200 preservatius femenins i 400 targeters amb material divulgatiu de prevenció de VIH/SIDA, i malalties de transmissió sexual. L’objectiu principal d’aquesta acció és la de conscienciar i afavorir l’ús del preservatiu, sobretot tenint en compte, que els espais d’oci nocturn augmenten les conductes de risc dels joves.

ethos ethosÊthos realitza una sortida de Prevenció, coincidint amb el Dia Mundial de la lluita Contra la SIDA, a la zones d’oci nocturn de Sabadell.