Anunciem el canvi de presidència

Comuniquem que:

A l’Assemblea anual de socis de l’Associació Êthos de divendres 19 de maig, s’ha aprovat per unanimitat la proposta de la Junta Directiva de nomenar a Dolors Martínez Pérez com a nova presidenta de l’entitat.

La Sra. Martínez ha rebut el traspàs de la presidència per part del Sr. Brunet i Mauri després que aquest ocupés el càrrec durant més de cinc anys.

La nova presidenta va dedicar, principalment, paraules d’agraïment, ja que el Sr. Brunet i Mauri ha realitzat una labor fonamental durant aquests anys a la Institució, contribuint i participant activament en el desenvolupament i prestigi de la mateixa.

La seva lluita per aquest col·lectiu ha estat incansable, arribant a estimar-lo profundament, tenint en compte les fatals circumstàncies que s’han viscut com una pandèmia o el trasllat temporal de tota la seu durant un any per unes obres estructurals a l’edifici principal. La seva dedicació, la seva empatia i sensibilitat han estat el seu segell envers el tercer sector.

L’equip de professionals d’ Êthos sent a Joan Brunet i Mauri com una persona atenta,  sempre disposat a escoltar i a ajudar, un referent company i amic, amb una profunda vocació social i un gran esperit d’ajuda. Tot i què, continuaran tenint el seu suport com a membre del Consell Consultiu d’Êthos, del qual en formava part des de l’inici.

Dolors Martínez va ser la fundadora de l’Associació Êthos, amb més de 30 anys d’experiència que podrà mantenir la seva filosofia amb la qual s’identifica plenament, és una persona coneguda i estimada per cada una de les persones que formen part d’aquest projecte, i reconeguda en l’àmbit de les addiccions.

Amb la nostra gratitud i afecte,
Fins  sempre Joan!

Amb la nostra gratitud i esperança,
Benvinguda Dolors!