“Els Clowns d’Êthos” van fer una animació el passat diumenge al barri de Sol i Padrís de Sabadell a petició de l’Associació de Veïns amb la que fa molts anys que col·labora. En aquesta ocasió, el públic estava format per un gran nombre de nens i nenes, que juntament amb les seves famílies, varen gaudir d’una tarda animada, divertida i especial.

Cada cop hi ha més entitats que sol·liciten actuacions del grup de pallassos, la finalitat del qual és donar una visió diferent del col·lectiu al que representa Êthos, i demostrar a la societat en general, que la rehabilitació i reinserció de persones amb algun tipus d’addicció és una realitat. També es realitza una important tasca social duent alegria i somriures a diferents col·lectius de la població com infants, gent gran o persones amb discapacitat física i/o mental així com al públic en general.

ethos ethosÊthos i el seu grup de pallassos van estar presents a la Festa Major de l’Associació de Veïns del Barri Sol i Padrís de Sabadell